אותה מסורת, טעמים חדשים

עפר גדנקן No Comments on אותה מסורת, טעמים חדשים

יקבי כרמל, היקב הגדול והמוביל בישראל, ממשיך את המסורת של שולחנות השבת והחג עם תירוש כרמל המקורי. הודות לחדשנות מרעננת, כיום תירוש מאפשר מרחב טעמים עשיר באמצעות מגוון מוצרים חדשניים שמצטרפים למסורת האיכותית.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תירוש המקורי של יקבי כרמל מלווה את סעודות השבת והחג כבר עשרות שנים, אבל כיום ניתן ליהנות מהאיכות הייחודית תירוש במגוון טעמים. אל התירוש האדום והלבן המקוריים של כרמל, הצטרפו בשנה האחרונה 3 יינות חדשים: תירוש רוזה, תירוש אדום מבעבע ותירוש לבן מבעבע.

תירוש המקורי של יקבי כרמל מיוצר בהתאם לניסיון של עשרות שנים, לצד שימוש בטכנולוגיית הייצור המתקדמת ביותר. היכולת של כרמל לשלב בין העולמות, מביאה לעולם מיץ ענבים איכותי העשוי מ-100% ענבים וללא תוספות מים או סוכר. האיכות של התירוש וטעמו הייחודי קנו שביתה בליבן של משפחות רבות הבוחרות בתירוש לשולחן השבת והחג שלהן.

משפחות המעוניינות להעלות על שולחנן את הטעם המסורתי יכולות להמשיך ליהנות מהתירוש המקורי האדום שמלווה את שולחנות השבת והחג כבר דורות, מי שמחפש לחדש ולרענן את שולחן החג עם תירוש, יכול להתנסות בטעמים החדשים תחת המותג. תירוש רוזה מתאפיין בטעם קליל ופירותי יותר והתירוש המבעבע מאפשר את חוויית ה"תירוש" מחד, ואת הבעבוע המרענן מאידך. שלושת המוצרים החדשים מהווים בשורה צרכנית לאנשים המחפשים את הגיוון והריגוש שבכל לגימה.

המנעד הרחב של תירוש, יחד עם היותו מיץ הענבים האהוב שמצליח לעורר חוויות נוסטלגיות, מאפשר הנאה מרבית בסעודות ויכולת לגוון בין הסעודות עם הטעמים השונים. ביקבי כרמל מציינים כי תקופת החגים מאופיינת בצריכה משמעותית של תירוש, לכן כדי להימנע מהעומסים של הרגע האחרון ניתן כבר עכשיו להתכונן לתקופת החגים הממשמשת ובאה עם מיטב המוצרים של תירוש כרמל.

כל יינות יקבי כרמל בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א

 



0 תגובות